Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2012 07:48 - ... прашинка в прахта ...
Автор: ustanovkata Категория: Други   
Прочетен: 990 Коментари: 0 Гласове:
1




image




видяха ме как минавам
тържествен
танцуващ върху страховете
които имах

смел и безумен
без сянка
без мисъл
която да ме мъчи

празната зала ехтеше
от падащите долу прашинки
жалко съзнание
разпръснато за всички

шумът от празнотата нарастваше
но без болка и раздаване
не се печели уважение
татко нали
татко нали

не са ли простите думи
силно оръжие
докато търсиш следващия къс от пъзела
който редиш

брадата си приглаждам
ситна
като честността
на онези момчета
които за мене щяха да мрат
а днес сами дълбаят дупките
по моя път

и споря на глас
че не е така
както е

днес съм главен герой
в представлението
за което нямам билет
но кой е по-важен
афишът или имената
за които той тръби

ако си звезда
значи животът ти е разделен на две
първо преди
второ след

а под дебелата черта
излиза винаги едно
че преди си бил много повече човек
отколкото след

не забравяй че
и славните мъже
нявга хора са били

зад завесата съм
с главна роля
в представление
за което нямам билет

ето че и славата си прави шеги

сега се смея
защото когато свърша
вече ще съм паднал долу

превърнал се в една
прашинка в прахта



Кольо ЙОВЧЕВ     






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ustanovkata
Категория: Други
Прочетен: 480507
Постинги: 475
Коментари: 142
Гласове: 410
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930